4 iulie 2012

Vara-i a mea...

Vara e numai a mea!
Si eu a ei!
Problema este ca vara trebuie sa fie a noastra. Nu vreau sa fiu egoista sa o tin doar pentru mine. Vreau sa o impart cu tine, ca toate lucrurile din lume...din lumea mea.
E liniste fara galagia zambetului tau, e urata vara asta frumoasa, e cea mai rece vara calda! Afara sunt 40 de grade si eu tremur. Transpir totusi cand ma gandesc la tine! Tu esti o simpla stare de bine exact ca sarea-n bucate. Esti dulcele meu sarat! Te-as manca la mic-dejun, pranz, cina! Esti  coca din-nainte si cola de dupa masa pentru mine!
Dorm pe cealalta jumatate de pat, miroase a tine..si eu miros ca tine..iti folosesc parfumul. As da orice sa fii cu mine! Sunt sigura in necunoscut..soarele din vara asta ma ingheata.
Esti ploaia mea de vara! Iar iubirea noastra curcubeul de dupa! Esti frumosul meu urat! Esti ba-ul perfect.
Te iubesc! asa cum esti, chiar daca unele lucruri merg imbunatatite :)) !
Vreau sa fiu ca tigara pentru tine, sa nu poti sa ma lasi! Sa ma iubesti mai mult ca oricand vara asta! Vreau sa fi Absolut pentru mine!
Iarta-ma vara, dar esti o nasoala!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu