13 mai 2012

Tu eşti Popi?
Da bai Raţă...am venit să dau eseu
Între buturile voastre
Să vedeţi că eu sunt zmeu
Nu degeaba mi se spune
Şi eu zic că au dreptate
Dragele Ana şi Nico
“Hai tezeu dă-le vreo şapte!”
Ca să vadă şi căţeii
Că şi noi lătrăm la ei
Nu mai suntem mititei!
CSM-ul este tare
Băieţi de băieţi el are
Cu Tractorul vă luăm,
În 5 metrii vă băgăm
Nichita forţă el are
Jimi latră cel mai tare.
Mitu nu dezamăgeşte
Că Andreea îl iubeşte!
Vâlcu este şi el mare
La dietă nu-l mai are,
Ana care era blondă
S-a vopsit şi e la modă!
Popi-am zis că e tezeu
Şi el este dragul meu!
Ana nu te supara
Că şi tu eşti draga mea!
Pe Udroiu nu-l cunosc
Dar el este caraghios.
Petreanu ţine grămada,
Şi Larisa vede faza
Din faţa teveului,
Programul gspeului.
Surugiu e cu pasa,
Alexandra strigă tare
Hai Florin şi la mai mare!
Florică şutează tare,
Că primeste mult-mancare
De la o leoaica tare!
Tibi este ginerică
Pe teren el zici că zburdă,
De-aia Miki îl va lua,
La altar îl va băga!
Mugurel aleargă tare,
Filip e la-naintare,
Valerică iubirică,
El este fără de frică
Bagă spaima-n defensivă
Cicatrici multe el are
Îi sperie cel mai tare,
Şi pasează lu’ roscatu’
Care nu mai e ca altu’
Slabuţ şi mic în-nalţime
Bagă frica în multime!!!

Am uitat să spun de ei,
De Neaga şi de Cârcei,
Care pe bancă ei stau
Şi din gură tot mai dau
Nu s-au prins că toţi cei 15
Sunt viteji şi plini de vise
Şi s-au pus pe fapte mari
Ca să-ii bată pe golani!
Perpelea este şi el
Amărât şi plin de zel
Ştie că are echipă
Nu înţeleg de ce i-e frică,
Arbitru Radu Petrescu
Să nu uiţi să le dai restul
Dacă fluieri pentru ei,
Să mănânci de la căţei!

pam-pam by stoica nicol

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu